Актуальність дослідження. Соціальні мережі є зручним інструментом комунікації, особливо серед молоді. Кількість їх користувачів збільшується щодня, адже це засіб як для спілкування з друзями, рідними чи колегами, так і майданчик для віддаленої роботи, реклами продуктів і послуг та навчання. Натомість завдяки постійній присутності в житті своїх користувачів, соціальні мережі надають вирішальний соціальний вплив.
Мета: визначення кількості реальних користувачів соціальних мереж та їх місця у житті сучасної молоді.
Предмет дослідження: ставлення молоді до різних інструментів комунікації у цифровому суспільстві.
Об’єкт дослідження: молоді люди віком 12-35 років, у т. ч. користувачі бібліотек.
Бази дослідження:
Рівненська обласна бібліотека для молоді;
Центри культурних послуг сільських рад;
Сільські, міські бібліотеки;
Заклади системи публічно-шкільних бібліотек.
Методи дослідження:
анкетне опитування;
аналіз даних.